تالار گفتگو پرنده نگری و پرنده شناسی

آخرین ارسالها

صفحه: [1] 2 3 ... 10
1
کتاب های آموزشی - راهنمای صحرایی / پاسخ : از این دریچه به سئو
« آخرين ارسال توسط zemad96 ژوئیه 19, 2017, 07:02:11 pm »

طراحی سایت


صرف‌نظر از تفاوت‌های مشتریان و سابقه آن‌ها در زمینه بازاریابی دیجیتال، یک تجربه مشترک در میان تمامی آن‌ها وجود دارد که می‌تواند باعث نگرانی ارائه‌دهندگان خدمات سئو و مشتریان شود. تجربه بد سئو یا متضرر شدن به‌وسیله یک آژانس سئو. این موارد به چند دلیل می‌توانند هم برای ما به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت و هم مشتریان مشکل‌ساز باشد:

در ابتدا، متضرر شدن یک کسب‌وکار توسط یک مرکز سئو می‌تواند مشتری را از کوره به در کرده و او را به یک مشتری ناراضی و عصبانی بدل کند. زیرا او نتوانسته است به نتایج مورد انتظارش دست پیدا کند و حتی ممکن است منابع مالی هنگفتی را در این راه ازدست‌داده باشد.
ارائه یک تجربه بد سئو به مشتری، بیش از هر چیز دیگری می‌تواند به ضرر خود آژانس ارائه‌دهنده خدمات تمام شود. زیرا یک تجربه ناموفق مشتری، می‌تواند کل پروژه‌های موفق پیشین را تحت‌الشعاع خودش قرار داده و درنتیجه شانس یک مرکز برای دریافت پروژه‌های بیشتر را کاهش دهد.
رقم زدن یک تجربه بد سئو می‌تواند یک مشکل منحصربه‌فرد باشد و رهایی از آن تنها با ارائه تجربه‌ای خوب و بی‌نقص از سئو ممکن است.
شاید کمی سخت باشد که بخواهیم توضیح دهیم که چرا یک کسب‌وکار بعد از مواجه‌شدن با یک تجربه بد سئو و از دست دادن زمان، منابع مالی و امیدهایش برای رشد، باید به فکر همکاری با یک آژانس سئوی دیگر باشد. سوالاتی مانند «چرا باید درحالی‌که در قدم اول این‌چنین فضاحتی به بار آمده است، بازهم منابع بیشتری را روی سئو صرف کنم؟» و «چطور مطمئن شوم که تجربه بد قبلی تکرار نمی‌شود؟» ازجمله سوالاتی هستند که به‌وفور از زبان مشتریانمان شنیده‌ایم. البته نگرانی‌هایی ازاین‌دست نیز تا حدودی قابل‌قبول هستند. زیرا یک آدم عاقل، هرگز از یک سوراخ، دوبار گزیده نمی‌شود و مشتری مارگزیده قطعا دلش نمی‌خواهد تجربه‌های بد قبلی، مجددا برایش تداعی شود. اما روش‌هایی برای متقاعد کردن مشتریان این‌چنینی نیز وجود دارد که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در مورد اشتباهات خود تامل کنید

به‌عنوان یک آژانس بازاریابی و سئو، ما هیچ‌وقت مشتریانمان را به خاطر تجربیات بد سئو سرزنش نمی‌کنیم، اما از آن‌ها می‌پرسیم که دلایل و چگونگی شکست قبلی را شناسایی کنند. مشتریانی که تجربه بدی از سئو داشته‌اند باید از خود بپرسند که: «آیا در مورد انتظاراتم با شفافیت عمل نکردم؟»، «آیا کاری وجود داشت که باید انجام می‌دادم ولی از آن آگاه نبودم؟» و «آیا سوالاتی وجود داشتند که من نمی‌دانستم و چه‌بسا می‌توانستند از بروز این مشکلات جلوگیری کنند؟»

با نگاهی دقیق و موشکافانه به موقعیت‌های گذشته، گاهی می‌توان اقدامات و قدم‌هایی که باعث تغییر استراتژی شما شده‌اند و یا می‌توانستند از بروز یک تجربه بد سئو جلوگیری کنند را شناسایی کنید. اگر تمامی اقدامات رخ‌داده را مدنظر داشته باشید و بتوانید آن‌ها را بهبود دهید، برای حرکت به‌سوی یک تجربه بهتر سئو آماده‌تر خواهید بود.

همچنین بخوانید:  راهنمای بهینه‌سازی و سئوی وردپرس: بخش دوم، پلاگین Yoast
از اشتباهاتتان یاد بگیرید

بعد از شناسایی خلاءها و شفاف‌کردن موقعیت، می‌توانید از تجربیات به‌دست‌آمده برای حرکت به جلو استفاده کنید. ترفند این است از تجربیات بد سئو به‌دست‌آمده، به‌عنوان پلی برای موفقیت استفاده کرده و بدین منظور نیز باید آماده‌باشید. از تجربیات بد سئو در جهت تجدیدقوا و ارزیابی مجدد اهداف خود بهره بگیرید. اهداف جدید شما چه مواردی بودند و اکنون در شرایط فعلی چه هستند؟ چه‌کاری باید در این زمان صورت بگیرید که درگذشته صورت نگرفته است؟ درگذشته به چه سوالاتی پاسخ داده نشده است؟ مجددا از تجربیات برای گسترش دادن فهم خود از چگونگی کارکرد سئو و شناسایی خلاءهای پیشین استفاده کنید.

به صورتی انتقادی در مورد راه‌حل‌های مشکلات خود تفکر کنید

معمولا بسیاری از کسب‌وکارهایی که از تجربیات بد سئو متضرر شده‌اند، این فرآیند را به‌طور کامل از استراتژی‌های خود کنار می‌گذارند و هرگز مجددا به سراغ آن بر نخواهند گشت. البته همان‌طور که گفتم، چنین رفتاری نیز تا حدودی قابل‌قبول است؛ زیرا قطعا هیچ‌کس نمی‌خواهد روی فرآیندی که آن‌ها را به شکست کشانده است، سرمایه‌گذاری مجدد داشته باشد. اما باید این را نیز بدانید که تجربیات بد سئو می‌تواند توسط یک سئوی خوب جبران شود. برای مثال اگر به‌وسیله سئوی بد، وب‌سایت شما پنالتی شده و یا رتبه شما در موتورهای جستجو کاهش پیدا کرده است، یک سئوی خوب و بی‌نقص توسط یک آژانس معتبر می‌تواند تمامی این تجربیات را برای شما به فراموشی بسپارد.
[/quote]
2
کتاب های آموزشی - راهنمای صحرایی / پاسخ : از این دریچه به سئو
« آخرين ارسال توسط zemad96 ژوئیه 19, 2017, 06:58:18 pm »
http://farnian.com/seo



صرف‌نظر از تفاوت‌های مشتریان و سابقه آن‌ها در زمینه بازاریابی دیجیتال، یک تجربه مشترک در میان تمامی آن‌ها وجود دارد که می‌تواند باعث نگرانی ارائه‌دهندگان خدمات سئو و مشتریان شود. تجربه بد سئو یا متضرر شدن به‌وسیله یک آژانس سئو. این موارد به چند دلیل می‌توانند هم برای ما به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت و هم مشتریان مشکل‌ساز باشد:

در ابتدا، متضرر شدن یک کسب‌وکار توسط یک مرکز سئو می‌تواند مشتری را از کوره به در کرده و او را به یک مشتری ناراضی و عصبانی بدل کند. زیرا او نتوانسته است به نتایج مورد انتظارش دست پیدا کند و حتی ممکن است منابع مالی هنگفتی را در این راه ازدست‌داده باشد.
ارائه یک تجربه بد سئو به مشتری، بیش از هر چیز دیگری می‌تواند به ضرر خود آژانس ارائه‌دهنده خدمات تمام شود. زیرا یک تجربه ناموفق مشتری، می‌تواند کل پروژه‌های موفق پیشین را تحت‌الشعاع خودش قرار داده و درنتیجه شانس یک مرکز برای دریافت پروژه‌های بیشتر را کاهش دهد.
رقم زدن یک تجربه بد سئو می‌تواند یک مشکل منحصربه‌فرد باشد و رهایی از آن تنها با ارائه تجربه‌ای خوب و بی‌نقص از سئو ممکن است.
شاید کمی سخت باشد که بخواهیم توضیح دهیم که چرا یک کسب‌وکار بعد از مواجه‌شدن با یک تجربه بد سئو و از دست دادن زمان، منابع مالی و امیدهایش برای رشد، باید به فکر همکاری با یک آژانس سئوی دیگر باشد. سوالاتی مانند «چرا باید درحالی‌که در قدم اول این‌چنین فضاحتی به بار آمده است، بازهم منابع بیشتری را روی سئو صرف کنم؟» و «چطور مطمئن شوم که تجربه بد قبلی تکرار نمی‌شود؟» ازجمله سوالاتی هستند که به‌وفور از زبان مشتریانمان شنیده‌ایم. البته نگرانی‌هایی ازاین‌دست نیز تا حدودی قابل‌قبول هستند. زیرا یک آدم عاقل، هرگز از یک سوراخ، دوبار گزیده نمی‌شود و مشتری مارگزیده قطعا دلش نمی‌خواهد تجربه‌های بد قبلی، مجددا برایش تداعی شود. اما روش‌هایی برای متقاعد کردن مشتریان این‌چنینی نیز وجود دارد که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در مورد اشتباهات خود تامل کنید

به‌عنوان یک آژانس بازاریابی و سئو، ما هیچ‌وقت مشتریانمان را به خاطر تجربیات بد سئو سرزنش نمی‌کنیم، اما از آن‌ها می‌پرسیم که دلایل و چگونگی شکست قبلی را شناسایی کنند. مشتریانی که تجربه بدی از سئو داشته‌اند باید از خود بپرسند که: «آیا در مورد انتظاراتم با شفافیت عمل نکردم؟»، «آیا کاری وجود داشت که باید انجام می‌دادم ولی از آن آگاه نبودم؟» و «آیا سوالاتی وجود داشتند که من نمی‌دانستم و چه‌بسا می‌توانستند از بروز این مشکلات جلوگیری کنند؟»

با نگاهی دقیق و موشکافانه به موقعیت‌های گذشته، گاهی می‌توان اقدامات و قدم‌هایی که باعث تغییر استراتژی شما شده‌اند و یا می‌توانستند از بروز یک تجربه بد سئو جلوگیری کنند را شناسایی کنید. اگر تمامی اقدامات رخ‌داده را مدنظر داشته باشید و بتوانید آن‌ها را بهبود دهید، برای حرکت به‌سوی یک تجربه بهتر سئو آماده‌تر خواهید بود.

همچنین بخوانید:  راهنمای بهینه‌سازی و سئوی وردپرس: بخش دوم، پلاگین Yoast
از اشتباهاتتان یاد بگیرید

بعد از شناسایی خلاءها و شفاف‌کردن موقعیت، می‌توانید از تجربیات به‌دست‌آمده برای حرکت به جلو استفاده کنید. ترفند این است از تجربیات بد سئو به‌دست‌آمده، به‌عنوان پلی برای موفقیت استفاده کرده و بدین منظور نیز باید آماده‌باشید. از تجربیات بد سئو در جهت تجدیدقوا و ارزیابی مجدد اهداف خود بهره بگیرید. اهداف جدید شما چه مواردی بودند و اکنون در شرایط فعلی چه هستند؟ چه‌کاری باید در این زمان صورت بگیرید که درگذشته صورت نگرفته است؟ درگذشته به چه سوالاتی پاسخ داده نشده است؟ مجددا از تجربیات برای گسترش دادن فهم خود از چگونگی کارکرد سئو و شناسایی خلاءهای پیشین استفاده کنید.

به صورتی انتقادی در مورد راه‌حل‌های مشکلات خود تفکر کنید

معمولا بسیاری از کسب‌وکارهایی که از تجربیات بد سئو متضرر شده‌اند، این فرآیند را به‌طور کامل از استراتژی‌های خود کنار می‌گذارند و هرگز مجددا به سراغ آن بر نخواهند گشت. البته همان‌طور که گفتم، چنین رفتاری نیز تا حدودی قابل‌قبول است؛ زیرا قطعا هیچ‌کس نمی‌خواهد روی فرآیندی که آن‌ها را به شکست کشانده است، سرمایه‌گذاری مجدد داشته باشد. اما باید این را نیز بدانید که تجربیات بد سئو می‌تواند توسط یک سئوی خوب جبران شود. برای مثال اگر به‌وسیله سئوی بد، وب‌سایت شما پنالتی شده و یا رتبه شما در موتورهای جستجو کاهش پیدا کرده است، یک سئوی خوب و بی‌نقص توسط یک آژانس معتبر می‌تواند تمامی این تجربیات را برای شما به فراموشی بسپارد.
[/quote]
[/quote]
3
کتاب های آموزشی - راهنمای صحرایی / پاسخ : از این دریچه به سئو
« آخرين ارسال توسط zemad96 ژوئیه 19, 2017, 06:57:49 pm »
ftp://
http://farnian.com/seo
به‌عنوان یک آژانس بازاریابی و [http://farnian.com/seo/:url]سئو  [/url]ما مجبور هستیم با طیف مختلفی از مشتریان در تعامل باشیم. از صنایع سنگین مهندسی گرفته تا موارد گسترده‌تر مانند سلامت و غیره. طبعا مشتریانی که به ما مراجعه می‌کنند، هرکدام شرایط و موقعیت‌های مخصوص به خود را دارند و نیازهای آنان نیز متفاوت است.

اما درحالی‌که تنوع صنایع و نیازهای متفاوت مشتریان، می‌تواند برای آژانس‌های سئو چالش‌برانگیز باشد، اما همیشه راهی برای کمک به آن‌ها در جهت موفقیت استراتژی‌ها و رویکردهای سئو وجود دارد.



صرف‌نظر از تفاوت‌های مشتریان و سابقه آن‌ها در زمینه بازاریابی دیجیتال، یک تجربه مشترک در میان تمامی آن‌ها وجود دارد که می‌تواند باعث نگرانی ارائه‌دهندگان خدمات سئو و مشتریان شود. تجربه بد سئو یا متضرر شدن به‌وسیله یک آژانس سئو. این موارد به چند دلیل می‌توانند هم برای ما به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت و هم مشتریان مشکل‌ساز باشد:

در ابتدا، متضرر شدن یک کسب‌وکار توسط یک مرکز سئو می‌تواند مشتری را از کوره به در کرده و او را به یک مشتری ناراضی و عصبانی بدل کند. زیرا او نتوانسته است به نتایج مورد انتظارش دست پیدا کند و حتی ممکن است منابع مالی هنگفتی را در این راه ازدست‌داده باشد.
ارائه یک تجربه بد سئو به مشتری، بیش از هر چیز دیگری می‌تواند به ضرر خود آژانس ارائه‌دهنده خدمات تمام شود. زیرا یک تجربه ناموفق مشتری، می‌تواند کل پروژه‌های موفق پیشین را تحت‌الشعاع خودش قرار داده و درنتیجه شانس یک مرکز برای دریافت پروژه‌های بیشتر را کاهش دهد.
رقم زدن یک تجربه بد سئو می‌تواند یک مشکل منحصربه‌فرد باشد و رهایی از آن تنها با ارائه تجربه‌ای خوب و بی‌نقص از سئو ممکن است.
شاید کمی سخت باشد که بخواهیم توضیح دهیم که چرا یک کسب‌وکار بعد از مواجه‌شدن با یک تجربه بد سئو و از دست دادن زمان، منابع مالی و امیدهایش برای رشد، باید به فکر همکاری با یک آژانس سئوی دیگر باشد. سوالاتی مانند «چرا باید درحالی‌که در قدم اول این‌چنین فضاحتی به بار آمده است، بازهم منابع بیشتری را روی سئو صرف کنم؟» و «چطور مطمئن شوم که تجربه بد قبلی تکرار نمی‌شود؟» ازجمله سوالاتی هستند که به‌وفور از زبان مشتریانمان شنیده‌ایم. البته نگرانی‌هایی ازاین‌دست نیز تا حدودی قابل‌قبول هستند. زیرا یک آدم عاقل، هرگز از یک سوراخ، دوبار گزیده نمی‌شود و مشتری مارگزیده قطعا دلش نمی‌خواهد تجربه‌های بد قبلی، مجددا برایش تداعی شود. اما روش‌هایی برای متقاعد کردن مشتریان این‌چنینی نیز وجود دارد که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در مورد اشتباهات خود تامل کنید

به‌عنوان یک آژانس بازاریابی و سئو، ما هیچ‌وقت مشتریانمان را به خاطر تجربیات بد سئو سرزنش نمی‌کنیم، اما از آن‌ها می‌پرسیم که دلایل و چگونگی شکست قبلی را شناسایی کنند. مشتریانی که تجربه بدی از سئو داشته‌اند باید از خود بپرسند که: «آیا در مورد انتظاراتم با شفافیت عمل نکردم؟»، «آیا کاری وجود داشت که باید انجام می‌دادم ولی از آن آگاه نبودم؟» و «آیا سوالاتی وجود داشتند که من نمی‌دانستم و چه‌بسا می‌توانستند از بروز این مشکلات جلوگیری کنند؟»

با نگاهی دقیق و موشکافانه به موقعیت‌های گذشته، گاهی می‌توان اقدامات و قدم‌هایی که باعث تغییر استراتژی شما شده‌اند و یا می‌توانستند از بروز یک تجربه بد سئو جلوگیری کنند را شناسایی کنید. اگر تمامی اقدامات رخ‌داده را مدنظر داشته باشید و بتوانید آن‌ها را بهبود دهید، برای حرکت به‌سوی یک تجربه بهتر سئو آماده‌تر خواهید بود.

همچنین بخوانید:  راهنمای بهینه‌سازی و سئوی وردپرس: بخش دوم، پلاگین Yoast
از اشتباهاتتان یاد بگیرید

بعد از شناسایی خلاءها و شفاف‌کردن موقعیت، می‌توانید از تجربیات به‌دست‌آمده برای حرکت به جلو استفاده کنید. ترفند این است از تجربیات بد سئو به‌دست‌آمده، به‌عنوان پلی برای موفقیت استفاده کرده و بدین منظور نیز باید آماده‌باشید. از تجربیات بد سئو در جهت تجدیدقوا و ارزیابی مجدد اهداف خود بهره بگیرید. اهداف جدید شما چه مواردی بودند و اکنون در شرایط فعلی چه هستند؟ چه‌کاری باید در این زمان صورت بگیرید که درگذشته صورت نگرفته است؟ درگذشته به چه سوالاتی پاسخ داده نشده است؟ مجددا از تجربیات برای گسترش دادن فهم خود از چگونگی کارکرد سئو و شناسایی خلاءهای پیشین استفاده کنید.

به صورتی انتقادی در مورد راه‌حل‌های مشکلات خود تفکر کنید

معمولا بسیاری از کسب‌وکارهایی که از تجربیات بد سئو متضرر شده‌اند، این فرآیند را به‌طور کامل از استراتژی‌های خود کنار می‌گذارند و هرگز مجددا به سراغ آن بر نخواهند گشت. البته همان‌طور که گفتم، چنین رفتاری نیز تا حدودی قابل‌قبول است؛ زیرا قطعا هیچ‌کس نمی‌خواهد روی فرآیندی که آن‌ها را به شکست کشانده است، سرمایه‌گذاری مجدد داشته باشد. اما باید این را نیز بدانید که تجربیات بد سئو می‌تواند توسط یک سئوی خوب جبران شود. برای مثال اگر به‌وسیله سئوی بد، وب‌سایت شما پنالتی شده و یا رتبه شما در موتورهای جستجو کاهش پیدا کرده است، یک سئوی خوب و بی‌نقص توسط یک آژانس معتبر می‌تواند تمامی این تجربیات را برای شما به فراموشی بسپارد.
4
کتاب های آموزشی - راهنمای صحرایی / از این دریچه به سئو
« آخرين ارسال توسط zemad96 ژوئیه 19, 2017, 06:56:47 pm »

به‌عنوان یک آژانس بازاریابی و [http://farnian.com/seo/:url]سئو  [/url]ما مجبور هستیم با طیف مختلفی از مشتریان در تعامل باشیم. از صنایع سنگین مهندسی گرفته تا موارد گسترده‌تر مانند سلامت و غیره. طبعا مشتریانی که به ما مراجعه می‌کنند، هرکدام شرایط و موقعیت‌های مخصوص به خود را دارند و نیازهای آنان نیز متفاوت است.

اما درحالی‌که تنوع صنایع و نیازهای متفاوت مشتریان، می‌تواند برای آژانس‌های سئو چالش‌برانگیز باشد، اما همیشه راهی برای کمک به آن‌ها در جهت موفقیت استراتژی‌ها و رویکردهای سئو وجود دارد.



صرف‌نظر از تفاوت‌های مشتریان و سابقه آن‌ها در زمینه بازاریابی دیجیتال، یک تجربه مشترک در میان تمامی آن‌ها وجود دارد که می‌تواند باعث نگرانی ارائه‌دهندگان خدمات سئو و مشتریان شود. تجربه بد سئو یا متضرر شدن به‌وسیله یک آژانس سئو. این موارد به چند دلیل می‌توانند هم برای ما به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت و هم مشتریان مشکل‌ساز باشد:

در ابتدا، متضرر شدن یک کسب‌وکار توسط یک مرکز سئو می‌تواند مشتری را از کوره به در کرده و او را به یک مشتری ناراضی و عصبانی بدل کند. زیرا او نتوانسته است به نتایج مورد انتظارش دست پیدا کند و حتی ممکن است منابع مالی هنگفتی را در این راه ازدست‌داده باشد.
ارائه یک تجربه بد سئو به مشتری، بیش از هر چیز دیگری می‌تواند به ضرر خود آژانس ارائه‌دهنده خدمات تمام شود. زیرا یک تجربه ناموفق مشتری، می‌تواند کل پروژه‌های موفق پیشین را تحت‌الشعاع خودش قرار داده و درنتیجه شانس یک مرکز برای دریافت پروژه‌های بیشتر را کاهش دهد.
رقم زدن یک تجربه بد سئو می‌تواند یک مشکل منحصربه‌فرد باشد و رهایی از آن تنها با ارائه تجربه‌ای خوب و بی‌نقص از سئو ممکن است.
شاید کمی سخت باشد که بخواهیم توضیح دهیم که چرا یک کسب‌وکار بعد از مواجه‌شدن با یک تجربه بد سئو و از دست دادن زمان، منابع مالی و امیدهایش برای رشد، باید به فکر همکاری با یک آژانس سئوی دیگر باشد. سوالاتی مانند «چرا باید درحالی‌که در قدم اول این‌چنین فضاحتی به بار آمده است، بازهم منابع بیشتری را روی سئو صرف کنم؟» و «چطور مطمئن شوم که تجربه بد قبلی تکرار نمی‌شود؟» ازجمله سوالاتی هستند که به‌وفور از زبان مشتریانمان شنیده‌ایم. البته نگرانی‌هایی ازاین‌دست نیز تا حدودی قابل‌قبول هستند. زیرا یک آدم عاقل، هرگز از یک سوراخ، دوبار گزیده نمی‌شود و مشتری مارگزیده قطعا دلش نمی‌خواهد تجربه‌های بد قبلی، مجددا برایش تداعی شود. اما روش‌هایی برای متقاعد کردن مشتریان این‌چنینی نیز وجود دارد که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در مورد اشتباهات خود تامل کنید

به‌عنوان یک آژانس بازاریابی و سئو، ما هیچ‌وقت مشتریانمان را به خاطر تجربیات بد سئو سرزنش نمی‌کنیم، اما از آن‌ها می‌پرسیم که دلایل و چگونگی شکست قبلی را شناسایی کنند. مشتریانی که تجربه بدی از سئو داشته‌اند باید از خود بپرسند که: «آیا در مورد انتظاراتم با شفافیت عمل نکردم؟»، «آیا کاری وجود داشت که باید انجام می‌دادم ولی از آن آگاه نبودم؟» و «آیا سوالاتی وجود داشتند که من نمی‌دانستم و چه‌بسا می‌توانستند از بروز این مشکلات جلوگیری کنند؟»

با نگاهی دقیق و موشکافانه به موقعیت‌های گذشته، گاهی می‌توان اقدامات و قدم‌هایی که باعث تغییر استراتژی شما شده‌اند و یا می‌توانستند از بروز یک تجربه بد سئو جلوگیری کنند را شناسایی کنید. اگر تمامی اقدامات رخ‌داده را مدنظر داشته باشید و بتوانید آن‌ها را بهبود دهید، برای حرکت به‌سوی یک تجربه بهتر سئو آماده‌تر خواهید بود.

همچنین بخوانید:  راهنمای بهینه‌سازی و سئوی وردپرس: بخش دوم، پلاگین Yoast
از اشتباهاتتان یاد بگیرید

بعد از شناسایی خلاءها و شفاف‌کردن موقعیت، می‌توانید از تجربیات به‌دست‌آمده برای حرکت به جلو استفاده کنید. ترفند این است از تجربیات بد سئو به‌دست‌آمده، به‌عنوان پلی برای موفقیت استفاده کرده و بدین منظور نیز باید آماده‌باشید. از تجربیات بد سئو در جهت تجدیدقوا و ارزیابی مجدد اهداف خود بهره بگیرید. اهداف جدید شما چه مواردی بودند و اکنون در شرایط فعلی چه هستند؟ چه‌کاری باید در این زمان صورت بگیرید که درگذشته صورت نگرفته است؟ درگذشته به چه سوالاتی پاسخ داده نشده است؟ مجددا از تجربیات برای گسترش دادن فهم خود از چگونگی کارکرد سئو و شناسایی خلاءهای پیشین استفاده کنید.

به صورتی انتقادی در مورد راه‌حل‌های مشکلات خود تفکر کنید

معمولا بسیاری از کسب‌وکارهایی که از تجربیات بد سئو متضرر شده‌اند، این فرآیند را به‌طور کامل از استراتژی‌های خود کنار می‌گذارند و هرگز مجددا به سراغ آن بر نخواهند گشت. البته همان‌طور که گفتم، چنین رفتاری نیز تا حدودی قابل‌قبول است؛ زیرا قطعا هیچ‌کس نمی‌خواهد روی فرآیندی که آن‌ها را به شکست کشانده است، سرمایه‌گذاری مجدد داشته باشد. اما باید این را نیز بدانید که تجربیات بد سئو می‌تواند توسط یک سئوی خوب جبران شود. برای مثال اگر به‌وسیله سئوی بد، وب‌سایت شما پنالتی شده و یا رتبه شما در موتورهای جستجو کاهش پیدا کرده است، یک سئوی خوب و بی‌نقص توسط یک آژانس معتبر می‌تواند تمامی این تجربیات را برای شما به فراموشی بسپارد.
5
کتاب های آموزشی - راهنمای صحرایی / طراحی سایت در کرج
« آخرين ارسال توسط sitecode ژوئیه 19, 2017, 04:39:36 pm »
طراحی سایت در کرج
طراحی سایت در کرج


طراحی سایت در کرج : در مقاله ی امروز از سری مقالات وب سایت " سایت کد " قصد داریم شما عزیزان را با تاریخچه طراحی وب سایت و چگونگی ایجاد یک وب سایت آشنا نماییم بر همین اساس تا انتهای این مبحث با ما همراه باشید .
پیش از شروع این موضوع بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که یک سایت اینترنتی چیست و چه کاربردی دارد . در واقع وب سایت اینترنتی به المانی گفته می شود که شمال کاراکتر هایی هم چون فایل های متنی ، تصویر ها ، فایل های صوتی ، و برخی کاراکتر های خاص که در صفحه اصلی قرار می گیرند و مرورگر ها قابلیت نمایش ان ها را دارند ، گفته می شود .

در آغاز پروژه طراحی سایت به طور معمول از زبان برنامه نویسی HTML استفاده می شود . در این زبان برنامه نویسی ساختار نسبتا ساده ای وجود دارد که شامل عناوین متن ها ، پاراگراف های مطلب و امکان پیوند صفحات سایت به یکدیگر که موجب سهولت کاربران در مشاهده صفحات سایت در مرورگر ها می شود ، می باشد . امروزه زبان های برنامه نویسی پیشرفته تری نیز وارد بازار طراحی
 وب سایت
شده اند که طراحان با استفاده از آن ها روز به روز وب سایت های کاربردی تر و قدرتمند تری تولید می نمایند .

موفقیت طراحی سایت در کرج :
اگر می خواهید در حوزه طراحی وب سایت به موفقیتی بزرگ دست یابید در وهله اول می بایست با کد ها و زبان های برنامه نویسی آشنایی کامل داشته باشید . علاوه بر این موارد داشتن خلاقیت تازه و نوآوری و آشنایی با اصول سئو وب سایت شما را در انجام یک طراحی سایت موفق یاری خواهد کرد . شرکتی را برای انجام طراحی وب سایت تان انتخاب نمایید که دارای اعتبار و تجربه بوده و ارائه دهنده پشتیبانی ( پس از اتمام پروژه ) باشد .

فواید طراحی وب سایت شخصی
فواید طراحی وب سایت شخصی
طراحی سایت
فواید طراحی سایت شخصی : یک طراحی سایت پرسنلی یا شخصی به وب سایت هایی اتلاق می شود که مطالب موجود در آن ها شامل خصوصیات یک کسب و کار یا یک شخص باشد . هدف از راه اندازی این دسته از وب سایت ها معمولا برای ارائه اطلاعات یا سرگرمی می باشد . البته ناگفته نماند یکی از مهم ترین علل ساخت و طراحی سایت شخصی انتقال و به اشتراک گذاری تجربیات شخص صاحب وب سایت به علاقه مندان و بازدیدکنندگان وب سایت می باشد .
اگر بخواهیم از دیدگاه تکنیکی به این دسته از وب سایت ها نگاهی داشته باشیم باید بگوییم به طور معمول بخش فهرست بندی وب سایت ها به صورت پراکنده و جذاب برای مخاطبین می باشد ، هم چنین فهرست مربوط به محتوای درونی طراحی سایت هم چون اسالت ، رزومه ، بلاگ های خصوصی ، مجلات مجازی ، انواع کلیپ های صوتی ، تصویری و مواردی از این قبیل اشاره نمود . شمار بالایی از طراحی سایت های شخصی تنها از اطلاعاتی برخوردار می باشند که مورد علاقه شخص صاحب وب سایت می باشد اما برخی دیگر از این وب سایت ها از موضوعات مهم تر و با ارزش تری برخوردار می باشند .
طراحی سایت
طراحی وب سایت و عوامل ایجاد انگیزه :
زمانی که تکنولوژی های کد نویسی همانند HTML کاربرد چندانی نداشتند ایجاد یک حساب شخصی در رسانه های اجتماعی روشی آسان تر و به مراتب سریع تر برای ساخت یک صفحه شخصی به حساب می آمدند . از وب سایت های شخصی می توان برای معرفی یک شخص استفاده نمود ، تا کاربران و علاقه مندان بتوانند به سرعت به اطلاعات مورد نظر خود درباره وی دسترسی پیدا نمایند . وب سایت های شخصی می توانند چگونه دیده شدن شخص و این که یک شخص دوست دارد در دنیای آنلاین به چه صورت ظاهر شود را کنترل می نمایند . علاوه بر موارد ذکر شده در وب سایت های شخصی مقدار انتقال اطلاعات و آزادی اطلاعات در مقایسه با رسانه های اجتماعی بسیار بیشتر می باشد و می توان چندین پروفایل شخصی در شبکه های اجتماعی را در وب سایت به همدیگر متصل کرد .
6
دیدگاه ها ، مقالات و نوشته ها / روش های برتر طراحی سایت
« آخرين ارسال توسط sitecode ژوئیه 15, 2017, 06:55:21 pm »
روش های برتر طراحی سایت
روش های برتر طراحی سایت




روش های برتر طراحی سایت : اگر کمی در حوزه طراحی وب سایت  به تحقیق و جستجو پرداخته باشید قطعا متوجه گرایش های موجود در این حوزه شده اید . در مقاله امروز قصد داریم شما کاربران عزیز را با چند مورد از این گرایش ها یا روش های طراحی وب سایت  آشنا نماییم لذا تا انتهای این مبحث ما را دنبال کنید .

طراحی وب سایت به روش Responsive :



در مقالات گذشته به طور مفصل به تحلیل و بررسی این روش طراحی سایت پرداخته شده است اما اگر بخواهیم به صورت مختصر توضیحی از آن را برای شما عزیزان داشته باشیم باید بگوییم این روش برای وب سایت هایی مناسب می باشد که می خواهند در صفحات نمایش با انواع اندازه ها به درستی مشاهده شوند . با گذشت زمان این نوع از طراحی وب سایت ها بیشتر و بیشتر مورد توجه کاربران و طراحان وب سایت قرار گرفته است .

طراحی وب سایت به روش تخت :



با روی کار آمدن برخی موارد نظیر ویندوز 8 طراحی سایت  به سبک تخت مخاطبین و علاقه مندان بسیاری را پیدا کرد . این علاقه مندی به جایی رسید که بسیاری از کارفرما ها خواهان طراحی سایت  به این سبک شدند . در واقع در این نوع از طراحی وب سایت به طراحی تمیز و دوری از تصاویر و منو های سه بعدی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند و نهایتا به خلق صفحات وب پاک تر و چشم گیر تر می پردازد .

طراحی سایت به روش پیمایشی :



اگر می خواهید کاربران وب سایت تان را از دست ندهید از تغییر مسیر های خسته کننده و غیر ضروری در وب سایت تان جلوگیری نمایید و راهبری آسانی داشته باشید . این نوع از طراحی برای کاربران بسیار خلاقانه و سرگرم کننده می باشد . کلیه صفحات مورد نیاز یک سایت اینترنتی در یک صفحه و در لایه های زیر هم ایجاد شده است و مخاطب می تواند با پیمایش صفحات به تمامی محتوا موجود در سایت دست پیدا نماید .


فواید طراحی وب سایت شخصی
فواید طراحی وب سایت شخصی




فواید طراحی وب سایت شخصی : یک طراحی سایت پرسنلی یا شخصی به وب سایت هایی اتلاق می شود که مطالب موجود در آن ها شامل خصوصیات یک کسب و کار یا یک شخص باشد . هدف از راه اندازی این دسته از وب سایت ها معمولا برای ارائه اطلاعات یا سرگرمی می باشد . البته ناگفته نماند یکی از مهم ترین علل ساخت و طراحی سایت شخصی انتقال و به اشتراک گذاری تجربیات شخص صاحب وب سایت به علاقه مندان و بازدیدکنندگان وب سایت می باشد .

اگر بخواهیم از دیدگاه تکنیکی به این دسته از وب سایت ها نگاهی داشته باشیم باید بگوییم به طور معمول بخش فهرست بندی وب سایت ها به صورت پراکنده و جذاب برای مخاطبین می باشد ، هم چنین فهرست مربوط به محتوای درونی طراحی سایت هم چون اسالت ، رزومه ، بلاگ های خصوصی ، مجلات مجازی ، انواع کلیپ های صوتی ، تصویری و مواردی از این قبیل اشاره نمود . شمار بالایی از طراحی سایت های شخصی تنها از اطلاعاتی برخوردار می باشند که مورد علاقه شخص صاحب وب سایت می باشد اما برخی دیگر از این وب سایت ها از موضوعات مهم تر و با ارزش تری برخوردار می باشند .


طراحی وب سایت و عوامل ایجاد انگیزه :


زمانی که تکنولوژی های کد نویسی همانند HTML کاربرد چندانی نداشتند ایجاد یک حساب شخصی در رسانه های اجتماعی روشی آسان تر و به مراتب سریع تر برای ساخت یک صفحه شخصی به حساب می آمدند . از وب سایت های شخصی می توان برای معرفی یک شخص استفاده نمود ، تا کاربران و علاقه مندان بتوانند به سرعت به اطلاعات مورد نظر خود درباره وی دسترسی پیدا نمایند . وب سایت های شخصی می توانند چگونه دیده شدن شخص و این که یک شخص دوست دارد در دنیای آنلاین به چه صورت ظاهر شود را کنترل می نمایند . علاوه بر موارد ذکر شده در وب سایت های شخصی مقدار انتقال اطلاعات و آزادی اطلاعات در مقایسه با رسانه های اجتماعی بسیار بیشتر می باشد و می توان چندین پروفایل شخصی در شبکه های اجتماعی را در وب سایت به همدیگر متصل کرد .

9
فواید طراحی وب سایت به سبک واکنش گرا
فواید طراحی وب سایت به سبک واکنش گرا



فواید طراحی وب سایت به سبک واکنش گرا همان طور که می دانید امروزه کاربران به صورت مستقیم با طراحی سایت کسب و کار شما در ارتباط می باشند به همین دلیل در دست داشتن یک طراحی سایت متناسب با دستگاه های هوشمند کاربران تا میزان بالایی می تواند موجب جلب اعتماد آن ها شود . در واقع زمانی که یک مخاطب برای نخستین بار از وب سایت شما بازدید می کند در وهله اول به آنالیز تمامی عناصر وب سایت تان می پردازد و به طور غریزی اگر وب سایت شما دارای کم و کاستی هایی باشد در ذهن وی ثبت می گردد . بر همین اساس اگر یک طراحی وب سایت از جذابیت کافی برخوردار نباشد به سرعت بازدیدکنندگان و جایگاه خود را از دست می دهد .

عناصر بسیار زیادی اعم از طرح قالب استفاده شده در وب سایت ، رنگ بندی سایت و مطالب کاربردی ، در میزان جذابیت یک سایت موثر می باشند اما یکی از مهم ترین عناصر در این زمینه ، واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن وب سایت می باشد . در ادامه با ماهیت این دسته از وب سایت ها آشنا خواهیم شد . طراحی سایت

ماهیت طراحی سایت ریسپانسیو :

امروزه همان گونه که مشخص می باشد بسیاری از کاربران فضای مجازی برای گشت و گذار در فضای اینترنت از دستگاه های هوشمندی که در چند سال اخیر وارد بازار شده اند استفاده می کنند . کوچک ترین توقعی که یک کاربرد از یک وب سایت کاربردی و اصولی دارد این است که بدون انجام هیچ گونه بزرگ نمایی بتواند تمام وب سایت را به صورت واضح ببیند . اگر شما نیز از تلفن همراه خود برای وب گردی استفاده نموده باشید متوجه دسترسی آسان تر در وب سایت های ریسپانسیو خواهید شد . طراحی سایت

نقش طراحی سایت ریسپانسیو در سئو :

طراحی وب سایت به صورت واکنش گرا علاوه بر تاثیر در جلب رضایت و نظر کاربران در بهینه سازی وب سایت نیز موثر می باشد . یکی از مهم ترین دلایلی که این موضوع را تایید می نماید تاکید موتور جستجو گوگل به طراحی سایت به صورت ریسپانسیو می باشد . در واقع در قابلیت های جدیدی که برای سئو یک وب سایت از سوی گوگل ارائه شده است بخشی نیز به ریسپانسیو بودن وب سایت اختصاص داده شده است .


2 نکته جالب در طراحی وب سایت پرورش ماهی
2 نکته جالب در طراحی وب سایت پرورش ماهی


2 نکته جالب در طراحی وب سایت پرورش ماهی : به جرات می توان گفت امروزه یکی از مهم ترین دستاورد هایی که فضای مجازی اینترنت برای کاربران خود به همراه داشته است از بین بردن محدودیت های زمانی و مکانی برای انجام فعالیت های گوناگون می باشد . این موضوع در کسب و کار هایی که به طور کلی کمتر در معرض دید کاربران و مشتریان می باشند بارز تر می باشد . یکی از این کسب و کار ها پرورش ماهی می باشد . افرادی که صاحب مزرعه های پرورش ماهی هستند یکی از سخت ترین عناصر شغلی خود را محدودیت های مکانی و دردسر های موجود در مسیر برقراری ارتباط با مشتریان می دانند . راه حل این دسته از کسب و کار ها ساخت و طراحی وب سایت می باشد .
همان طور که می دانید مکان این حوزه از کسب و کار ها در روستا ها یا حاشیه شهر ها می باشد لذا برای معرفی خود به مشتریان به تبلیغات اصولی و تاثیرگذار نیازمند می باشند . با در دست داشتن یکطراحی سایت پرورش ماهی می توانید کاربران تان را به آسانی از محصوصلات و خدمات تان با خبر سازید . یک وب سایت پرورش ماهی موفق دربردارنده صفحاتی می باشد که پوشش دهنده حجم زیادی از نیازمندی های شما و کاربران تان خواهد بود . در ادامه این مقاله با برخی از مهم ترین این صفحات آشنا خواهیم شد .

صفحات طراحی وب سایت پرورش ماهی :
صفحه ی کالا ها : این بخش از طراحی سایت بر اساس نوع فعالیت مرزعه شما می تواند متفاوت باشد . از جمله اطلاعاتی که می توانند در این بخش قرار بگیرند عبارت اند از قسمت ماهی های تزئینی ، ماهی های خوراکی به همراه قیمت و توضیحاتی مختصر درباره آن ها .
صفحه ی مربوط به گالری تصاویر : این صفحه در بر دارنده ی تصاویری از محصولات و ویدئو هایی از فضای مزرعه و روش نگهداری ماهی ها می باشد .
طراحی سایت پرورش ماهی با امکان معرفی تحقیقات و پژوهش های آزمایشگاهی مورد استفاده در مجموعه .
صفحه آموزش ، مقالات و اخبار شیلات .



صفحه: [1] 2 3 ... 10